miércoles, 13 de mayo de 2015

A 18 - Balanç Individual (Raúl Cercas)


Balanç de l’assignatura

La darrera activitat per publicar al blog és un exercici de balanç de l’assignatura a títol individual. 


1. Relació d’activitats publicades al blog


Presenta una relació de les activitats fetes al llarg del curs i publicades al bloc:







2. Valoració personal de les activitats 


Com a valoració personal de les activitats aportar que, sota el meu punt de vista, totes les activitats han estat realment productives; hem après a dominar aplicacions fins ara desconegudes, com Feedly, Delicous o Talkwalker Alerts, per posar-ne alguns exemples. L’exposició a classe sobre una web (A0) ens ha donat la oportunitat de fixar-nos una mica més en coses que, normalment, no ens hi fixaríem: el disseny de les webs; les seves coses bones i les dolentes, etc.  M’ha semblat molt útil, també, l’activitat de la cerca avançada de Google: tots sabem que hi ha la cerca avançada, però mai m’havia preguntat el servei que podia tenir. Amb la A09 he descobert que, en alguns casos, la cerca avançada de Google pot ser realment útil. 
Com a aspectes negatius, l’ús d’algunes webs, com Talkwalker Alerts o Hootsuite m’han semblat innecessàries: Twitter o Google Alerts fan la mateixa funció i són bastant més intuïtives, sota el meu punt de vista. És cert que Hootsuite ofereix coses que Twitter no ofereix, però no em sembla la aplicació òptima per a realitzar aquestes funcions. 
Per finalitzar i com a concepte general, destacar que la gran majoria d’activitats m’han semblat realment útils per a la recerca d’informació online, i que els coneixements previs a cursar aquesta assignatura eren realment inferiors als coneixements que tinc posteriorment de cursar-la.   


Raül Cercas. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario